Sorry !

Hej. Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har varit sjuk, förskyld ont i halsen feber, en vanlig influensa. Nu känner jag mig bättre igen det är ju bra för jag vill inte tillbringa mina sista dagar på lovet hemma . Idag ska jag till IKEA och kolla lite på lådor och kanske något annat. Efter det så ska familjen uttnytja sin pressent och gå på bio, Götakanal 3.  Det blir mysigt men dock lite tråkigt eftersom jag vill gå med en kompis också. Jag hoppas att vi går på någon resturang sen efter eller före bio för hemma får man inget annat än korv och makaroner typ :D
CIA

Kommentarer
Postat av: elsa

hej, vara med och tävla? <33

tycker ni har en superblogg och jag har en tävling, "veckans blogg". och jag vill jättehgärna ha med er som tävlande <33

kram,

2010-01-04 @ 17:43:22
URL: http://eblife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0