Tyresö C

hej, idag har jag varit med kimberly i tyresö c , jag har varit där två gånger den här veckan! när man är där så ser man jätte många gamla kompisar , en hiss för det! min pappa var så enormt snäll och skusade (stavning?) oss till Mc´donalds där kimberly bjöd mig på mat (?) jag vet inte vf men jag säger inte nej till det XD . Där så träffade vi Linnea som går i våran skola, en jätte trevlig tjej med skön humor. efter våran super nyttiga måltid så gick vi till centrum och kollade lite saker. kimberly köpte lösnaglar och hittade en JÄTTE fin "hårspenerosett" som hon ska få av johanna sen. jag köpte lite saker också (kolla bilderna) , kul men jag var typ lite på pms humör tror jag...  nu blir det lite bilder :)



 
allt är från h&m förutom det på den sista bilden som är från parisnytt
//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0