tack mamma

Hej, förlåt för förut men jag var jätte stresad men nu så har mamma lovat att hon ska sjusa mig och amanda till skolan. idag har jag inte har vi inte så mycket, typ musik, idrott(hatar), stuga ochen jätte lång matte timma den är typ en och enhalv timma! det suger, vi har varanan vecka lång matte och varanan vecka vågavara. jag hatar matte och No så jävla mkt så jag kan inte ens förklara, jag kommer få mittermins varningar i allt! Jag är jätte ledsen för jag vill att det ska gå bra för det har det gjort förut :( jag måste lämna in en svenska bok som jag inte är färdig med, så i svenska kommer jag på mittermins varning och i franskan, på ett franska prov kunde man ha 107 som mest och då fick man över målen men jag fick 84,5 , under 90 får man mitterminsvarning, det suger!!! 
hoppas att ni har en bättre start en jag,
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0