slappa

Bonjour, nu har jag pluggat lite gran franska, idag fick jag reda på en jätte bra sak ... jag kommer inte få mittermins varning i idrott! jag är jätte glad :D men nu ska jag ta ett varmt bad , raka benen (kanske andra ställen också :O) ta hårinpakning, facemask m.m. i badet är en skälvklar sak badbomb och vecko Revyn! alla som inte vet det så premerar jag på den, gör det du också. Sen när jag har läst klart den ska jag läsa min bok Flyga drake jag har kommit till 50 och jag måste läsa ut den till nästa vecka plus att ha gjort en bokredovisning om den, men det fixar lätt jag :) en lite kul sak (lite komisk, som malin skulle säga) är att om jag skulle gå i nian eller åttan är det en MVG-bok så där ligger jag lite förre . jag pratade just med Kimpan och hon ska försöka att blogga lite gran men hon är med johanna som ska sova där så vi får väl se:) Vi fick en förhandskatalog av H&M idag , den följer med i badet.



hemskbild,menmen



städade lite

//E

Kommentarer
Postat av: kimberly

emelie om du vill ha en såndär rosa platttång som du laddade uppp en bil på kan du köpa en sån av mig billigare ... :) johanna är sur för att du laddade upp den där bilden på henne ... HAHA ! :D <333 loveu

2009-10-22 @ 21:59:57
URL: http://tuffstuff.blogg.se/
Postat av: kimberly

emelie om du vill ha en såndär rosa platttång som du laddade uppp en bil på kan du köpa en sån av mig billigare ... :) johanna är sur för att du laddade upp den där bilden på henne ... HAHA ! :D <333 loveu

2009-10-22 @ 22:00:06
URL: http://tuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0