paris?

Hej, jag är jätte ledsen för i morgon åker Josefin till Paris, men jag är lite (okej mkt) avensjuk på henne. Men hon är min kompis och man ska inte vara avensjuk på kompisar. I somras var jag också i Paris, med min familj. Det var super mysigt att sitta i parken vid Eiffeltornet och äta. Vi åkte självklart upp i tornet men jag fegade ur när vi skulle åka högst upp, det var mkt högre än vad man tror när man åker till första våningen. Men en sak som var dåligt var att det var 40 grader och sol där i somras, det är bara skönt när man har en pool eller ett hav i närheten tro mig! Sen så kom vi till ett torg där vi skulle äta , det var mysigt men vi la märke till att det började samlas hur många mörka i grupper på torget. Helt plötsligt började dom att slås och så kom jätte många poliser som dom också slogs mot. Jag och amanda ( storesyster ) började gråta och var fett skraja. men min lillasyster tyckte typ att det var roligt eller något (?) sen kom det fram några läskiga typer och typ "ni borde nog gå in, vi är civilpoliser" eller nått det var läskigt ! Men annars var Paris helt underbart!!! Bilder från Paris kommer lite senare när jag kan ladda upp bilder!
//


Kommentarer
Postat av: M [Foto&Vardag]

har Paow svarat på ditt mejl angående tävlingen? :o

2009-10-22 @ 16:35:14
URL: http://rosafisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej inte än men jag hoppas att hon gör det snart :)

2009-10-22 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0