one time

hej, nu har jag sminkat mig och är färdig att gå till johanna och madde. jag har inget speciellt på mig bara typ en svart tröja ovh ett vitt och ett svart bas linne. (kort kommer sen) lyssnar på one time jag undrar om kimberly fick ett syskon idag (?) jag tycker att det ska bli super kul, fast hon har ju redan 3 mindre syskon jag har bara et och det är jätte jobbigt. Men bebisen kommer ju inte vara så jätte jobbig nu eller jo den kommer ju att skrika och sånt men et är nog inte så farligt eftersom kimberly har ett sånt stort hus och att hon har ett rum på övervåningen och bebisen kommer sova nere. jaja, den här veckan har gått super fort, så nu är det lov (eller imorgon) men det är samma sak. Idag har jag idrott igen styrke träning tror jag :( hatar idrott! sen på svenskan ska vi få visa upp våran dans för klassen , jippi! och idag komm jag på att vi ska välja något "Wsp" något barn pris eller något och eftersom jag och mina vänner malin ch johanna är med i elevrådet så kanske vi får hjälpa till istället för lekitioner, hahah . men nu ska jag gå till johanna och madde.

//emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0