LÄS ALLA !

nu är det så att för ca ett år sen lärde jag känna en tjej som är den snällaste sötaste hon är allt man kan inte förklara . vi kännde varran genom att jag började krama henne i skolan , då tyckte jag att hon var en av dom coola eller vad man säger , sen va vi och då skulle vi se på bio & stog och sjöng på toaletterna på bion . den här prssonen tror jag att alla redan vet vem det är men läs det här för att man kan inte älska någon så mycket så att det knappt går att beskriva men jag ska försöka nu . jag skulle kunna skriva i tusen år om dig du är det bästa som har hänt mig , jag kommer ihåg innan jag kännde dig va jag blyg & skrattade närstanaldrig men du fick mig att skratta & börja leva igen . hon har brunt hår blåa ögon , man brukar säga att ingen är perfekt men det tror jag inte på för jag vet att det finns en som är perfekt för en annan bara en i hela världen , och det är du . hon är en av mina närmaste vänner . hon är allt . vad mer ska man säga ?
jag är stolt att säga bästavän emelie olsson .jag älskar dig mer en allt .

Kommentarer
Postat av: emelie

'älskar dig mest syster!

2009-10-23 @ 14:58:09
URL: http://sverigesbesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0