nu får du inte vara arg

hej, förlåt för att jag inte har bloggat men det har varit lite strulit men det löser väl sig snart (hoppas jag).  Sen har jag jätte mkt i skolan, känns det som. Jag har inte fått någon mitterminsvarning (än)  jag hoppas att jag inte får någon. Jag fick ingen förra året heller, JAG ÄR BÄST! nej men bra iallafall. jag tänker berätta om mitt lov med lite bilder m.m imorgon efter jag har arbetat, japp ni läste rätt jag och kimberly ska arbeta lite på hennes pappas jobb. Det blir typ 400 kr för hela veckan :), jag får viserligen mer om jag städar hemma , men det är så jävla tråkigt. Och nu får jag ju vara med min favoKimberly! gud jag vill se hennes nya syskon, en liten bebis ! men snart ska jag gå och lägga mig.

//e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0