tillbaka !

nu är dom coola tjejerna emelie och kimberly tillbaka igen ! haha att ni fortsätter besöka den här blogen är fan mig otroligt ! vi ska fixa ny design och alt men inte just nu kanske ikväll om emelie kan sova över vi vill ju båda vara med och bestämma , snart ska vi åka till centrum och emelie ska till tandläkaren sen ska vi till någonting med massage ställe haha jag ska få det ;) nu kommer vi blogga förfullt igen ! men jag kmr forsätta blogga medd min älskling hannah ocksåå !  /
haah visst ärt vi verkligen best ? 

Kommentarer
Postat av: Petra

sv: nej jag ska inte sluta blogga:)

du hade också söt blogg:)

shit många besökare dära:O

2009-12-22 @ 16:32:39
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0