Ta det inte personligt...

men jag tror inte att Kissie har några vänner. Hon har börjat umgås med transor, jag menar inge illa alla är ju inte äkliga men som sagt om hon nu är så känd så borde hon väll skaffa normala vänner. Dom flesta av hennes kompisar är typ slampor eller horor. Hom betalar säkert för att ha dom som vänner, eller så är det dom som kanske utnytjar henne för att få mer besökare på sin blogg *host*gaybloggen*host* (?) Jaja, jag har absolut inga problem med bögar, bi m.m jag vill gärna ha en liten Stanford runt mig som Carrie. Men det här är lite över gränsen. 
 Bry er inte så mkt om vad jag har skrivit ville vara en liten WB-Kissie  för en gång skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0