Stan med K

Hej.  Idag ska jag åka till stan med Kimpan och handla lite Rea saker (igen) jag fick 600:- som jag kan göra av med, plus pengarna på kortet. Jag är ute efter nagelsaker , tex nagellack, lösnaglar, klistermärken m.m Plus att jag MÅSTE ha en nessesär till alla mina saker!  Idag känner jag mig söt, jag har min nya tröja från Gt och ett par jeans, ett armband som jag fick i julklapp lite läppglans fick följamed också :) Juste, bilder på vad jag klpte kommer efter jag varit i stan, alltså gårdagens inköp. Nu väntar jag bara på att Kimpan ska komma hit så vi kan ta bussen, men hon är inte den snabbaste :P Äntligenb ska jag få mina pengar av hennes pappa, det har blivit en massa förhindern m.m så jag har inte fått dom än.  Men vi Hörs sen, Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0