Gahh... !

Fan, fan , fan...  Jag har glömt bort min pin kod på mobilen och behöver min puk kod men jag hittar den inte! Jag måste leta järnet nu för annars blir det inte kul. Sen på min kära mac-dator har min/mitt PhotoBooh eller vad det heter försvunnit, Jag blir så PISS! Men livet är ju inte alltid roligt. Idag ska jag åka till farmor och farfar och äta lunch, det är också en tradition som jag kommer skriva ett inlägg om sen. Där får vi nästan alltid Älg och potatis med sås och gelé. Jag kommer nog att ha på mig något nytt men jag vet inte. Är det någon som vill träffas morgon?
Ring hem till mig då! Men nu måste jag sminka mig lite och sånt, så CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0