Paow


En människa alla vill vara är ju Paulina hon lever sitt eget liv och bara några får hälsa på, ;) jag tycker att dom borde göra en "livet enligt paow" film, den skulle bli den populäraste filmen i alla länder! kissie och kenza med flera skulle bli så ute och bara paow skulle finnas kvar. Hon är som en gudinna, en kung ( utan snopp ) . För mig så är hon nästan lika viktig som solen och vatten. När jag träffade dig och Amir förut på alleplan i Tyresö så märkte jag att du inte alls var en diva som bara bryr sig om sig själv. Du hade inget smink eller du var inte fixad på något sett men du var fin ändå, det kallar jag självförtroende när man är 15 år och kan gå ut utan smink ( för såna som har en egen driven blogg ) du har en av de finaste kropparna jag har sätt, inte för smal men verkligen inte tjock. du är en förebild för många flickor i min och lite äldre tjejer. 
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

                                                                          www.paow.se


Kommentarer
Postat av: Bettina

alltså påriktigt? för att vinna en tävling.. seriöst

2009-10-20 @ 22:55:42
URL: http://bettinaw.blogspot.com
Postat av: nicole

Ja hon vann ju iallafall haha!

2009-10-21 @ 20:45:23
URL: http://nicuule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0